BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Kontroll vitte el a fődíjat

A Kontroll kampányát választotta az év leghatékonyabb reklámjának, az EFFIE zsűrije. A marketingkommunikáció hatékonyságát értékelő nemzetközi szakmai verseny magyarországi seregszemléjén az idén is tekintélyes számú pályamű versenyzett. A Café csoport által benyújtott pályázat a szolgáltatás kategória első helyezésével járó aranydíj mellett a kategóriák fölötti platina EFFIE-díjat is elnyerte.

A film kampányának alapgondolata az volt, hogy minden tekintetben eltérő legyen a versenytársak szokásos kommunikációjától - mondta Gábor Iván, a Café Reklám vezetője. Jelezte azt is: ennek érdekében a marketingkommunikáció régi és újszerű eszközeit egymást kiegészítve alkalmazták, kihasználva a szinergiákat.

A kampány és a film eredményességet mutatja az is, hogy a Kontrollt az első három hét alatt százezren látták, ezt a nézettséget ilyen rövid idő alatt magyar film ritkán éri el. A Kontrollra azóta több mint 250 ezren voltak kíváncsiak.

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége és a Reklám Világszövetség magyar tagozata által rendezett hazai verseny döntőjében a zsűri, amely gyakorló szaktekintélyekből, köztük hirdetők, ügynökségek vezetőiből, kutatókból és professzorokból állt, összesen 62 beérkezett pályaművet értékelt - mondta Kaminszky Adrienne, a Reklám Világszövetség magyarországi tagozatának főtitkára. Az idei pályázatok és nevezett kampányok magas színvonalát jelzi, hogy a zsűri mind a hét kategóriában osztott aranyat. A 38 döntős alkotásból összesen 21 kampány kapott arany-, ezüst- vagy bronzdíjat.

A médiaügynökségek közül az OMD Hungary szerepelt a legjobban. Az OMD a Soproni Ászok beszélő söréért Arany EFFIE-t kapott. A médiaügynökség ezenkívül további három díjjal lett gazdagabb: az aranyon kívül egy ezüstöt szerzett a Vodafone Vitamax Unóval és két bronzot a Vodafone Wireless Office és a McDonald's Szia! kampánnyal. Az eddigi három magyarországi EFFIE-verseny eredményeit összevetve a médiaügynökségek közül a legtöbb szobrot, összesen 12-t, eddig az OMD szerzett meg. Az ügynökségek közül számos díjat - egy aranyat és két bronzot - gyűjtött a Publicis is.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.