Miután szeptemberben is a Danubius vonzotta a legtöbb hallgatót a hirdetők számára fontos 18-49 éves korosztályban, az év első kilenc hónapjában és a harmadik negyedévben is biztosan megőrizte piacvezető pozícióját az adó.

Közben a menedzsmentben jelentős átalakulás várható. Távozik a Danubius sales house vezérigazgatója, Fischer András, felmondott az értékesítési igazgató, a marketing- és a promóciós igazgató is. Úgy tudni, a vezetők több szakmai kérdésben nem értettek egyet Mark A. Hope-pal, aki szeptember 24-től a Danubius Rádió ügyvezető alelnöke. A tulajdonos Advent International jelzése szerint ezek a változások egy nagyobb menedzsmentátszervezési projekt részét képezik, amelynek célja az, hogy a céget összeszedettebbé, ésszerűbbé tegye. Tény: szeptemberben a Danubius Rádió heti elérése a 18-49 évesek között 55,8 százalék volt, ami azt jelenti hogy 271 ezer fővel többen kíváncsiak műsorára, mint ahányan a második helyezett Sláger Rádiót választják. A Kossuth Rádiót a 18-49 évesek 15,4 százaléka hallgatja heti szinten, a Juventus adásába pedig a korosztály 22,1 százaléka kapcsolódik be.