BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Eredményes a Danubius, mégis távoznak a vezetők

Miután szeptemberben is a Danubius vonzotta a legtöbb hallgatót a hirdetők számára fontos 18-49 éves korosztályban, az év első kilenc hónapjában és a harmadik negyedévben is biztosan megőrizte piacvezető pozícióját az adó.

Közben a menedzsmentben jelentős átalakulás várható. Távozik a Danubius sales house vezérigazgatója, Fischer András, felmondott az értékesítési igazgató, a marketing- és a promóciós igazgató is. Úgy tudni, a vezetők több szakmai kérdésben nem értettek egyet Mark A. Hope-pal, aki szeptember 24-től a Danubius Rádió ügyvezető alelnöke. A tulajdonos Advent International jelzése szerint ezek a változások egy nagyobb menedzsmentátszervezési projekt részét képezik, amelynek célja az, hogy a céget összeszedettebbé, ésszerűbbé tegye. Tény: szeptemberben a Danubius Rádió heti elérése a 18-49 évesek között 55,8 százalék volt, ami azt jelenti hogy 271 ezer fővel többen kíváncsiak műsorára, mint ahányan a második helyezett Sláger Rádiót választják. A Kossuth Rádiót a 18-49 évesek 15,4 százaléka hallgatja heti szinten, a Juventus adásába pedig a korosztály 22,1 százaléka kapcsolódik be.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.