Mozgáskorlátozottak számára indít call-center-asszisztensi képzést a Humán Erőforrás Alapítvány. Az Adecco Magyarország Kft. közreműködésével Budapestről és vonzáskörzetéből - a szeptemberben induló csoportba éppen most - toborozzák azokat a mozgáskorlátozottakat, akik az integrált ügyfélkapcsolatok asszisztense szakképzésben és foglalkoztatási programban vehetnek részt. A foglalkoztatást két nagyvállalat vállalta magára. A T-Mobile Magyarország Rt., ahol 28 mozgáskorlátozottnak 13 hónapon át adnak lehetőséget a call-centeres szakma megismerésére és a szakképzettség megszerzésére. A másik munkáltató a Transcom Hungary Kft., ahol ugyancsak évek óta foglalkoztatnak mozgáskorlátozott embereket. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.