Több nézőt vonz a fiatal korosztályokból a közszolgálati tévé új, hétköznap délelőtti programja, mint a két kereskedelmi csatorna műsora. A Tv 2 és az RTL Klub egyperces átlagnézettsége, valamint közönségaránya a vizsgált időszakban, 9 és 12 óra között alacsonyabb volt, mint az MTV-s műsoroké. A köztévé megduplázta közönségarányát ebben az időszakban: a 2005. májusi 8-9 százalékról ez a szám 2005. júniusban 16 százalékra emelkedett. A "kamaszhíradóval" jelentkező délutáni 12+ is jól megy. A júniusban eddig sugárzott adások a megcélzott korcsoport 12,2 százalékát tudták a képernyő elé ültetni. Igazi sikertörténet az Esti mese visszatérése is. Mióta megint van Tévémaci, az adott idősávban tv-t néző gyerekek közel ötöde ült az MTV képernyője elé. Figyelemre méltó tény az is, hogy az éppen tévéző "nagyok" (18-49 évesek) 26 százaléka is az MTV-t választja. (VG)