A NetAcademia Oktatóközpont értékesítési és marketingtevékenysége összehangolására, ügyfélbázisának jobb kiszolgálására kereskedelmi igazgatói posztot hozott létre. A feladatot 2005 júniusától Szántó Zoltán (33) látja el. A most létrehozott pozícióval párhuzamosan a cég a kereskedelmi igazgató munkájának támogatása érdekében bevezette a Microsoft CRM ügyfélkapcsolat-kezelési megoldását. Az új kereskedelmi igazgató a Gábor Dénes Műszaki Főiskolán végzett, korábban a T-Mobile Rt.-nél, azt megelőzően pedig a Karrier-iskola Kft.-nél dolgozott hasonló munkakörben. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.