Minden jó, ha a vége jó – mondhatják el 2006-ról a világ vezető médiavállalatai. Az óriások három legnagyobbika a 2006. október–decemberi időszakban egyaránt két számjegyű profitnövekedést és (dollárban) tíz számjegyű profitot ért el.
A világ legnagyobb médiacsoportja, a Time Warner Inc. profitját a kábeltévés divízió húzta fel: a Time Warner Cabel triple play (kábeltévé, internet, telefon) szolgáltatásának már 1,5 millió ügyfele van, a digitális telefonra csak 2006 utolsó negyedévében több mint 210 ezren fizettek elő. A többi üzletágban azonban már korántsem volt ilyen fényes a negyedév. Az AOL forgalma (az előfizetők számával együtt) csökkent, bár a német és a brit egységek eladásából befolyt bevétel ezt ellensúlyozta. A Warner Bros filmjei mérsékelt sikert arattak; a DVD-piacon a Superman viszszatér meg sem tudta közelíteni a Harry Potter által egy évvel korábban igen magasra tett mércét, a filmes divízió profitja többek között emiatt esett vissza közel 40 százalékkal. A magazinok – köztük a Time, a People és a Sports Illustrated – a példányszámok és a hirdetési bevételek csökkenésével küszködnek. A Time Inc., amely ennek ellenére lényegében megtartotta a tavalyi árbevétel- és profitszintet, 300 alkalmazottját bocsátotta el, és 18 magazin eladásáról tárgyal a Bonnier Magazine Grouppal.
Nagy vetélytársával szemben a Disney főként a DVD-knek köszönheti, hogy 2006 utolsó három hónapjában az egy évvel korábbi több mint kétszeresére növelte nyereségét. A Karib-tenger kalózai második része és a Pixar által készített Verdák DVD-n egyaránt jól fogyott, és nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a filmes részleg nyeresége az egy évvel korábbi négyszeresére növekedjen. A Disney a napokban jelentette be, hogy újra kézzel rajzolt egész estés alkotásokra készül, igazolni próbálva, hogy az idejétmúltnak tekintett „kétdimenziós” technikában is vannak még lehetőségek. A cég persze sokat vár a hagyományos filmektől, többek között a Karib-tenger kalózai harmadik részétől is.
A filmek Rupert Murdoch médiabirodalmában, a News Corp.-ban is húzóerőnek bizonyultak. A 18 millió dolláros költségvetésű Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan (Borat – Kazah nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Amerika) világszerte csak a jegyeladásokból negyedmilliárd dollárt hozott, de jól szerepelt a legjobb film Oscar-díjára is esélyes családi vígjáték, a Little Miss Sunshine (A család kicsi kincse) is. A bevételekhez nagyban hozzájárult a 2005-ben, 80 millió dollárért vásárolt MySpace: a közösségi portál által erősített divízió forgalma 2006 utolsó három hónapjában meghaladta az 500 millió dollárt. A News Corp. háza tájáról a legfrissebb hír, hogy a Fox Broadcasting új üzleti csatornát indít: az egyelőre Fox Business Channel „fantázianevű” csatorna a tervek szerint a negyedik negyedévben kezdi meg adását.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.