BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Három kiállítás egyszerre

Tizenöt országból több mint kétszázötven kiállítót várnak a szervezők az idei Printexpo és Budatranspack vásárra. A hagyományoknak megfelelően a Hungexpo Budapesti Vásárközpontban e két rendezvénnyel egy időben – október 2–5. között – zajlik a Promotion marketing-kommunikációs kiállítás is.

A nyomdaipar, csomagolás, szállítmányozás legnagyobb hazai szakmai fóruma a kétévenként megrendezendő Printexpo és Budatranspack. Az idén 8500 négyzetméteren várja látogatóit a két vásár. A Printexpo új tematikával bővült ez évben. A nyomdaipari gépek, berendezések, alap- és segédanyagok, a nyomdai tevékenység, a tervezés és a dizájn mellett először mutatkoznak be az irodatechnikai termékek gyártói és forgalmazói. A kiállításon az előzetes adatok szerint 106 cég vesz részt, kínálatuk mintegy 3600 négyzetméteren lesz látható. A kiállítás szakmai védnöke a Magyar Nyomdász Szakmai Szövetség, amelynek standja is lesz a vásáron. Peller Katalin főtitkár elmondta, hogy a vásáron főleg a gépgyártó cégek képviseltetik magukat, viszonylag kevés nyomda állít ki, hiszen ezen a fórumon nem igazán találkozhatnak célközönségükkel. A nyomdák vezetői, szakemberei inkább látogatóként mennek el a kőbányai vásárvárosba, s figyelik, hogy milyen újdonságok várhatók az ágazatban. Hozzátette, hogy a Printexpónak nincs könynyű dolga, hiszen a nyomdaipar legnagyobb nemzetközi vására, a Drupa jövő májusban lesz, s vélhető, hogy jó néhány nemzetközi cég ott mutatja majd be először új fejlesztését.

A Printexpón először lesz Kiállítói Fórum, amely kedvező alkalmat biztosít a szakmai érdeklődők számára az ott bemutatott termékek, berendezések, alapanyagok alaposabb megismerésére. A szakmai konferencián pedig A pixeltől a papírig címmel hangzanak el előadások.

A vásár kuriózuma lesz a Magyar Könyvkiadók és Könyvterjesztők Egyesületének szakmai támogatását élvező kísérő program, a Könyv Ősz 2007 elnevezésű kiállítás. A „könyvutcán” végigsétálva a jelentős hazai kiadók több száz különböző kiadványa között válogathatnak majd a látogatók.

A Budatranspack kiállításon 145 cég közel 4900 négyzetméteren vonultatja fel a nyomdaipar, a csomagolástechnika legújabb fejlesztéseit, a szoftvereket, berendezéseket, illetve a környezetvédelmi előírásoknak is megfelelő alapanyagokat, eljárásokat. A vásár idei újdonsága, hogy a korábbinál nagyobb szerepet ad a logisztika témakörének. A terület vállalkozásainak dinamikus fejlődése igényli az éves kiállítási megjelenést, ezért a logisztika ezentúl a páratlan években a Budatranspackhoz, páros években pedig az Industriához kapcsolódik.

A kiállítás szakmai partnere a Csomagolási és Anyagmozgatási Országos Szövetség (CSAOSZ). Nagy Miklós szaktitkár kiemelte, a Budatranspacknak négy évtizedes hagyomány van Magyarországon. A hazai gyártók kiemelt fontosságúnak tartják a megjelenést, de jelentős a külföldi kiállítói és látogatói részvétel is. A korábbi évek felmérései azt mutatják, hogy a cégek eredményesnek ítélik a részvételt, s úgy vélik, hogy ez egy olyan befektetés, amely a későbbiekben megtérül. A kiállítás jó lehetőség a tapasztalatcserére, a legújabb trendek, újdonságok megismerésére s az üzleti kapcsolatok ápolására. A CSAOSZ az idén is nagy szakmai érdeklődésre számot tartó szakmai konferenciát szervez. A program kiemelt témái lesznek az átalakítás előtt álló termékdíjas szabályozási rendszer és a csomagolási hulladékhasznosítás kérdései. A hagyományoknak megfelelően a Hungaropack csomagolási verseny idei díjátadása is a Budatranspackon lesz, a nyertes termékeket a CSAOSZ standján tekinthetik meg az érdeklődők. VG

Tízezer szakmai látogató

A szervezők több mint tízezer szakmai látogatót várnak az idén nyolcadik alkalommal megrendezendő Promotion szakkiállításra, amely a D pavilonban kap helyet. Reklámcégek, kiállítás- és rendezvényszervezéssel, valamint kreatív és kommunikációs szolgáltatással foglalkozó vállalkozások mutatkoznak be a vásáron.

A Promotion ez évben is jelentős konferenciák és szakmai találkozók színhelye lesz. A programban szerepel az EFFIE reklámhatékonysági konferencia, az Arany lolliPOP kiállítás és díjátadás, valamint a Civilkomp ’07 nevet viselő társadalmi célú kommuni-káció.

A BrandFocus Kávézó programján egymást váltva több téma – például az online, a digitalizáció, a szponzoráció – szerepel. A négynapos rendezvényt kerekasztal-beszélgetések, reklámfilmek színesítik.

A Promotion szakmai támogatója a Magyar Reklámszövetség, médiatámogatója pedig a Kreatív.

A Promotion ez évben is jelentős konferenciák és szakmai találkozók színhelye lesz. A programban szerepel az EFFIE reklámhatékonysági konferencia, az Arany lolliPOP kiállítás és díjátadás, valamint a Civilkomp ’07 nevet viselő társadalmi célú kommuni-káció.

A BrandFocus Kávézó programján egymást váltva több téma – például az online, a digitalizáció, a szponzoráció – szerepel. A négynapos rendezvényt kerekasztal-beszélgetések, reklámfilmek színesítik.

A Promotion szakmai támogatója a Magyar Reklámszövetség, médiatámogatója pedig a Kreatív. -->

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.