BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Mire kellett Abramovicsnak a Malév?

Borisz Abramovics a Kommerszant című moszkvai lapban kedden megjelent nyilatkozatában elmondta: azért vette meg a Malév 49 százalékát, mert annak révén orosz társaságait az európai hálózatba szeretné integrálni, és meggyőződése, hogy a Malév két-három éven belül nyereséget fog hozni.

Már most szeretnének integrálódni az európai desztinációs hálózatba, de hogy ezt nulláról indulva megcsinálják, ahhoz nagyon sok idő kell. Ezért olyan társaságot kerestek megvételre, amelynek "megfelelő az útvonalhálózat-ideológiája", mondta Abramovics. - A Malév 54 országba repül, van 28 fiatal Boeingje. Persze kis társaság, és nem tud konkurálni a Lufthansával és társaival.

Az is érthető, hogy miért adták el: mert nem jövedelmező - mondta Borisz Abramovics. Mindezt azonban nem tartja kritikusnak. - Minden megváltozik, amint összekötjük az orosz desztinációinkkal, és hozzátesszük a transzfert.

Más lesz a kihasználtsága, és két-három éven belül nyereséges lesz - mondta. Hozzátette még, hogy a Malév segíthetne az AirUnionnnak a repülőgépparkjával is, mivel a holdingnak már most is több repülőgépre lenne szüksége, és a hiány a továbbiakban csak nőni fog. Végül elmondta: fel is vetette már az orosz közlekedési minisztériumnak: engedélyezzék az orosz légitársaságnak, hogy külföldi partnerei gépeivel repülhessen.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.