A digitalizáció irányába történő elmozdulást jelzi, hogy a csatorna és az HBO között három éve fennáló, december 31-ig hatályos, a Spektrum csatorna reklámidejének értékesítéséről szóló szerződést a felek nem hosszabbították meg, a TV2 pedig Digitális Média értékesítő csoportot hozott létre.
2007. január 1-jétől nem a TV2 értékesíti a Spektrum televízió reklámidejét, és ezzel az országos kereskedelmi csatorna értékesítési portfóliójában a jövő év elejétől nem szerepel tematikus adó.
„A TV2 már 2006 ősze óta különös figyelmet fordít a digitalizációs fejlődés adta hirdetési lehetőségek felkutatására és azok olyan formában történő kifejlesztésére, hogy a csatorna hirdetői innovatív és egyben hatékony módon jeleníthessék meg üzeneteiket. Ennek érdekében tavaly ősszel már két új felületet is felvettünk az értékesítés portfóliónkba a Mobil i-ad és a WebCast formájában.” – mondta Fülöp Tamás, a TV2 üzletfejlesztési és digitális média vezetője.
A TV2 Digitális Média értékesítői csoportjának vezetője Steierlein Tamás lett, aki ezt megelőzően a Spektrum és a Jetix csatornák reklámidejének értékesítésért volt felelős.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.