A felek a vételárat nem közölték.
A felek a vételárat nem közölték.
A magyarországi terjeszkedés jegyében az osztrák vállalat 2007 elején már megvette az Intermedia Kft.-t, s hozzá tartozik még az Outdoor Zrt., az akzent media Kft., a Magnum Megaboard Kft. Így a Multireklámmal együtt az Epamedia saját adatai szerint a cég a magyarországi köztéri reklámpiac 50 százalékát tartja kézben 14 100 felülettel. A city light piacon 55 százalék, a plakát piacon 49, az óriás plakátok piacán 58 százalék a részesedése.
Az Epamedia Ausztria mellett tizenegy közép-kelet-európai ország köztéri reklámpiacán van jelen, 400 munkatárssal.
A Csányi Sándor meghatározó tulajdonában lévő Multireklám (az üzletember a Bonitás csoporton keresztül 75 százalék plusz egy részvénnyel rendelkezett) az elmúlt másfél évben a romániai piacon is erősítette jelenlétét: a társaság a nyáron egyezett meg a nagyváradi központú, főként Románia nyugati részében erős pozí-ciókat szerzett Communications Media megvásárlásáról; májusban az Outdoor Media, tavaly augusztusban pedig az Efect Media került a társaság tulajdonába. Az akvizíciók eredményeként a Multireklám a romániai köztéri médiapiacon – Tombor András vezérigazgató korábbi becslése szerint – 16-17 százalékra növelte részesedését.
A közterület a magyar reklámpiacon is a dinamikusan bővülő szegmensek közé tartozik: a Magyar Reklámszövetség adatai szerint az itteni reklámköltés a 2005-ös 15,2 milliárd forintról tavaly 19 milliárdra nőtt (ennél gyorsabb ütemű gyarapodást egyedül az online reklámpiac ért el).