BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Nézettség: hogyan értékelik a tévék az elmúlt hetet?

A nézettségi listák unalmas elemzése helyett: olvassa el, miként értékelik az elmúlt hetet maguk a főszereplők.

Az RTL Klub sajtóközleménye:

"Őrzi tetemes előnyét az RTL Klub. A 43. héten is 12 százalékpont körüli előnnyel verte versenytársát a csatorna. A hosszú hétvége utolsó két napjának nézettségi adatai azt mutatják, hogy a nézők akkor sem pártolnak el az RTL Klubtól, amikor kedvenc sorozatukat, a Barátok köztet nélkülözniük kell. Így lehetett a hét legnézettebb filmje a "Miről álmodik a lány" című vígjáték, illetve toplistás a "Bolondos dallamok" című animációs komédia és a Válótársak című vígjáték. Persze a legnézettebbek közül Berényiék három epizódja sem hiányozhatott. A hét eleji budapesti eseményekről a nézők - fiatalok és idősebbek - elsősorban az RTL Klub hírműsoraiból tájékozódtak. Hét újabb megnyert estével a 43. héten 280:21-re javult a megnyert esték aránya a piacvezető RTL Klub és a TV2 között. A 44. héten a Csillag születikkel új műsorral erősítheti tovább pozícióit az RTL Klub."

Az RTL Klubtól  az adatokat kaptuk.

A TV2 így értékel:

"A TV2 briliáns elméjű dokija két hónapja bünteti a konkurens csatorna fegyenceit, hiszen a Doktor House nézettsége és közönségaránya minden vizsgált célcsoportban felülmúlja az ugyanabban az időben vetített börtönsorozat adatait. A mogorva csodadoktor a 43. héten 18-49-es korcsoportban egyharmados (SHR: 32,9%), míg a 18-59 közötti női nézőknél csaknem negyven százalékos (SHR: 37,8%) közönségarányt ért el az éppen tévét nézők körében.

A 18-49-es korosztály a múlt héten a TV2 műsorai közül a magyar produkciókat szerette a legjobban: ebben a célcsoportban az Irigy Hónaljmirigy-show a csatorna legnézettebb műsoraként több mint egyharmados (SHR: 35,6%) közönségarányt ért el, a forradalmi Szabadság, szerelem című világszerte bemutatott és sikert aratott magyar film pedig a második helyen végzett, hasonló részesedéssel (SHR: 30,3%).

A TV2 legnézettebb műsora a 43. héten a teljes lakosság körében ismét a Jóban Rosszban volt, szorosan mögötte pedig a Mikroszkóp Színpad jubileumi kabaréja következett. A Csillagkút klinika legnépszerűbb epizódját (2007.10.25.) a teljes lakosság több mint egyharmada (AMR: 1.747.171, SHR: 36,8%) választotta, a 18-59 közötti női nézők pedig még ennél is magasabb arányban (SHR: 43,6%) voltak kíváncsiak a kórház életére.

Az idén 40 éves Mikroszkóp Színpad ünnepi kabaréját csaknem annyian látták (AMR: 1.719.874), mint a Jóban Rosszban legnépszerűbb adását. Ezzel az ország nevettető társulatának jubileumi produkciója a teljes lakosság körében a TV2 második legnézettebb műsora volt, több mint egyharmados közönségaránnyal (SHR: 34,5%)."

A TV2 nézettségi listái  olvashatók.

Az MTV heti összefoglalója:

"A hírműsorok hete volt a 43. hét a Magyar Televízióban. Az október 23-i ünnep hetében a csatorna top 10 -es listájára három hír-, illetve hírháttérműsor (Híradó (az m2-vel együtt 1 millió 30 ezren választották 27-én), Híradó extra, Az Este) is felkerült, továbbá kiemelkedően sokan nézték az ünnepi közvetítéseket és a Szempont című riportmagazint is. A Szempont nézettsége egyre nő, az év első öt hónapjának átlagos nézettségéhez (18+ AMR: 446 336, SHR: 10,9%) képest  M. Kiss Csaba riportműsorát múlt héten másfélszer többen nézték (650 058, 14,7%)
 
Népszerűek voltak a szórakoztatóműsorok, a Csináljuk a fesztivált 2. múlt heti nézettsége már megközelítette az egymillió főt, a kereskedelmi célcsoportban pedig meghaladta a negyedmilliót (miután ismét bekapcsolódtak a műsorba a mai tehetséges fiatal énekesek).
 
Jók az eredményei az új vetélkedőnek, az Örökösnek is.
 
Az Örökös október 15-én indult. Bár a 18.45-ös kezdés idején még viszonylag kevesen kapcsolnak az m1-re, valamivel 7 óra előtt, vagyis a kereskedelmi adók hírműsorai után látványosan megugrik a műsor nézőinek száma. A vetélkedő pozitív megítélését mutatja, hogy a nézőszám az adás ideje alatt folyamatosan növekszik, és az Örökösre kapcsolók a csatornán is maradnak. Átlagosan 450 ezren nézik a műsort, a műsoridő utolsó tizenöt percében ez a szám rendszerint meghaladja a 6 -700 ezret is.

A Viasat3 szerint a számok magukért beszélnek. Hogy mit mondanak?

VGO-->

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.