BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Robbanás előtt a contact-center piac

A múlt évi 14,5 millió dollárról 2010-re várhatóan 18,2 millió dollárosra bővül a hazai ügyfélkapcsolati központ piac a Datamonitor piackutató cég adatai szerint – hangzott el az Algotech Magyarország Kft. mai sajtótájékoztatóján.

Még látványosabb bővülésre lehet számítani az ilyen jellegű központokban dolgozók számában, a jelenlegi 18 ezres létszámuk az évtized végére várhatóan 50 százalékkal nő majd – mondta el Bortnyák Adorján az ügyfélkapcsolati központi megoldásokat (contact center) szállító cég ügyvezető igazgatója.

A következő három évben az előrejelzések szerint 145 új contact center jön létre Magyarországon. A növekedésben a nemzetközi cégek mellett komoly szerepet játszanak a hazai vállalatok is, amelyek közül egyre többen ismerik fel az ügyfélkezelés jelentőségét.

A régió több országában is jelen lévő, Budapestről irányított Algotech csoportnál a tavalyi 8,9 millió euró után az idén tízmillió euró feletti bevételt várnak. A társaság piaci részesedése a régióban 16,9 százalék, Magyarországon 13 százalék körül van.

Google News Világgazdaság
A legfrissebb hírekért kövess minket a Világgazdaság.hu Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.