Robbanás előtt a contact-center piac
Még látványosabb bővülésre lehet számítani az ilyen jellegű központokban dolgozók számában, a jelenlegi 18 ezres létszámuk az évtized végére várhatóan 50 százalékkal nő majd – mondta el Bortnyák Adorján az ügyfélkapcsolati központi megoldásokat (contact center) szállító cég ügyvezető igazgatója.
A következő három évben az előrejelzések szerint 145 új contact center jön létre Magyarországon. A növekedésben a nemzetközi cégek mellett komoly szerepet játszanak a hazai vállalatok is, amelyek közül egyre többen ismerik fel az ügyfélkezelés jelentőségét.
A régió több országában is jelen lévő, Budapestről irányított Algotech csoportnál a tavalyi 8,9 millió euró után az idén tízmillió euró feletti bevételt várnak. A társaság piaci részesedése a régióban 16,9 százalék, Magyarországon 13 százalék körül van.


