A szeptember 30-án zárult második üzleti negyedévben a Suzuki adózott eredménye 21,7 milliárd jen (190 millió dollár) adózott eredményt ért el, ez az egy évvel korábbi profitnál 2,5 milliárd jennel több. Az árbevétel 16 százalékkal, 834 milliárd jenre emelkedett.
A Suzuki 54 százalékos tulajdonában lévő indiai Maruti Suzuki az első fél évben csak Indiában közel 337 ezer autót értékesített, több mint 20 ezerrel többet, mint az anyacég a japán piacon - erre, amióta világ a világ, az első fél évben nem volt még példa.
A Suzukinak nemrégiben a hazai piacon is véget ért egy nagy menetelése: a március 31-én zárult üzleti évben a Daihatsu adta el a legtöbb miniautót - ebben a szegmensben a Suzuki 34 évig volt piacvezető.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.