BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Az áremelés sem vette el a Louis Vuitton-vásárlók kedvét

A világ elsőszámú luxuscikkgyártója, a budapesti üzlete révén a magyar piacon is jelen lévő LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton az első negyedévben négymilliárd eurós árbevételt ért el, 200 millió euróval többet, mint egy évvel korábban.

A társaság a negyedév során a Veuve Clicquot pezsgők és a Vuitton-táskák árát egyaránt megemelte, hogy ellensúlyozza a túlságosan erős euró miatt elkönyvelt bevételcsökkenést.

Az elemzői várakozásokat is meghaladó árbevételt a befektetők is elégedetten nyugtázták: az LVMH részvényárfolyama közel öt százalékkal emelkedett.

Google News Világgazdaság
A legfrissebb hírekért kövess minket a Világgazdaság.hu Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.