BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Az áremelés sem vette el a Louis Vuitton-vásárlók kedvét

A világ elsőszámú luxuscikkgyártója, a budapesti üzlete révén a magyar piacon is jelen lévő LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton az első negyedévben négymilliárd eurós árbevételt ért el, 200 millió euróval többet, mint egy évvel korábban.

A társaság a negyedév során a Veuve Clicquot pezsgők és a Vuitton-táskák árát egyaránt megemelte, hogy ellensúlyozza a túlságosan erős euró miatt elkönyvelt bevételcsökkenést.

Az elemzői várakozásokat is meghaladó árbevételt a befektetők is elégedetten nyugtázták: az LVMH részvényárfolyama közel öt százalékkal emelkedett.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.