BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Új tagozatok a Reklámszövetségben: Gerilla- és Vírusmarketing, Ambient Media

Gerilla- és Vírusmarketing valamint Ambient Media tagozat alakult egyidejűleg a Magyar Reklámszövetségben.

A két rokonterület tagozat alapításával tovább erősödött a Szövetség tagozati struktúrája, amely egyre inkább alapját képezi a szakmai munkának, biztosítva egyúttal a nemzetközi trendekkel való lépéstartást.

Az Ambient Media tagozat célja az ambient reklámeszközök és megoldások széleskörű megismertetése a piaccal, az ambient eszközök előnyeinek bemutatása, elfogadottságának növelése és a szegmens fejlesztése.

Az Ambient Media tagozat célkitűzései között szerepel az egysíkú médiavásárlási szokások elmozdítása, hatékonysági mérések és azok módszerei kidolgozásának elősegítése, kutatócégekkel való szoros együttműködés kialakítása és kreatív médiafelületek biztosítása a reklámok magasabb elfogadottságának érdekében. A tagozat meghatározó feladatának tartja az ambient eszközöket felvonultató kampányok tapasztalatainak megosztását, hatástanulmányok publikálását a szaksajtó, ügynökségek és médiavásárlók irányába. A tagozat alapítói: Baráth Károly (Quad Light Media), Bakk Attila (PIXMAN nomadic media), Koren Zoltán (Promogroup).

A Gerilla- és Vírusmarketing tagozat célja valamennyi gerilla- és vírusmarketing mechanizmus megismertetése a piaccal, használatának növelése és a szegmens fejlesztése; szakmai érdekképviselet létrehozása a hazai és nemzetközi fórumokon.

„Az olyan piaci folyamatok, mint az alternatív marketing eszközök felértékelődése, illetve egyes hazai gerillakampányok etikai kérdései számos szakmai tennivalót sürgetnek.” – jegyezte meg a tagozat alapításával kapcsolatban az ötletgazda Kaizer Gábor, a ReVISION stratégiai igazgatója – „A nyugati piacokon a gerilla marketing helyett gyakran a buzz marketing kifejezést használják és az ernyőfogalom alá sorolják a word-of-mouth marketing és vírus marketing megoldásokat, astroturf akciókat  és az ambient megoldásokat. Ezt a dinamikusan növekvő szegmenst szeretnénk összefogni a tagozattal.”

A tagozat alapító tagjai a ReVISION mellett: a Carbon Group, a Carnation, a Darwin''s Marketing Evolution, a Kirowski, az Insomnia, a Leo Burnett, a Mimóza Kommunikáció, a TBWA\\\\Budapest és a PIXMAN nomadic media. Természetesen a tagozat nyitott, az alapítók várják a további ügynökségi- és médiapiaci szereplők csatlakozását.

„A két tagozat megalakulásával tovább erősödött a Reklámszövetség tagozati struktúrája, amely egyre inkább alapját képezi a szakmai munkánknak.” – kommentálta az eseményt Mezriczky László, az MRSZ tagozatokért felelős alelnöke. „Külön öröm, hogy olyan jelenségekre, megoldásokra, megközelítésekre koncentráló tagozatok is formálódnak, melyek a nemzetközi folyamatokkal, tendenciákkal lényegében egyidőben emelik be az adott területet a hazai kommunikációs életbe, lehetőséget teremtve a tanulásra, üzleti kapcsolatok fejlesztésére.”

„Az újabb tagozatok megalakulása híven tükrözi a kommunikáció eszközrendszerének robbanását. Az MRSZ integrációs politikája szellemében nemcsak örömmel fogadja be, hanem ösztönzi is ezek létrejöttét, mert szakmánk megújulását és életképességét jelképezi.” – tette hozzá Nagy Bálint, a Magyar Reklámszövetség elnöke.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.