Az idén másfél millió utas szállítása a cél, és hamarosan bővül a most 10 gépből álló flotta – közölte lapunkkal a Malév helyzetéről Budapesten tájékozódó Borisz Abramovics, aki fő tulajdonos a fapados modellt követő orosz cégben, és elnökként irányítja a magyar vállalatot is.
A Sky Express Boeing 737-es gépekkel repül a moszkvai Vnukovo repülőtere és – egyebek mellett – Szamara, Cseljabinszk, Rosztov-na-Donu, illetve Murmanszk között. Korábban ügyvezető igazgatója azt mondta a lapunknak, további négy-hat célállomást vesz fel még az idén. Abramovics szerint ha tartani tudják a hagyományos üzleti modell szerint működő Aeroflottal és más orosz légitársasággal szembeni átlagosan 25-30 százalékkal olcsóbb tarifákat, akkor jövőre tőkeemeléssel még nagyobb sebességre kapcsolhat a Sky Express.
Abramovicsnak azonban most inkább az öt légicéget tömörítő AiRUnion, illetve a Malév miatt fájhat a feje. Mindkét cégnél a jelentős átalakulás idejét élik, és számukra is súlyos gondot okoz a dráguló üzemanyag. Ráadásul az AiRUnion csak most kezd a költséges flottacserébe, miközben az orosz légipiacon egyre kíméletlenebb a verseny. Az elnök alaptalannak nevezte az AiRUnion több milliárd rubeles tartozásáról szóló sajtóhíreket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.