A világ 80 országában kiosztott Business Superbrand díjat az a márka nyerheti el, amely saját szakterületén kitűnő hírnevet szerzett – azaz nem elég az ismertség, az elismertség nyom a legtöbbet a latban, írja közleményében a Mavir. A címek odaítéléséről egy 14 szakértőből álló bizottság dönt, amelynek tagjai az üzleti szférát jól ismerő, neves szakemberek. A bizottság több ezer márkát vizsgál meg és értékel, amelynek eredményeként létrejön a legkiválóbb 250 brandet tartalmazó toplista.

A díjat minden évben az üzleti szféra legkiválóbbjainak ítélik oda, a kiválasztásnál tehát azok a márkák vannak versenyben, amelyek elsősorban nem a fogyasztókat célozzák meg, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak. Ebben a kategóriában Magyarországon idén először osztanak díjakat. Az egész ország villamosenergia-ellátásáért felelős Mavir különösen nagyra értékeli, hogy a teljes lakosságot kiszolgáló vállalatként a B2B szférában nyújtott teljesítményét is elismerik.

A Mavir 2000 októbere óta felel a magyar villamosenergia-rendszer megbízható, hatékony és biztonságos irányításáért, így az egyik legfiatalabb vállalatnak számít a díjazottak között.