Az adózás előtti eredmény több mint másfélszeresére nőtt, a "legalsó sor" azonban 62 millió font veszteséget mutat.
A legnagyobb üzletág, a Pearson Education 17 százalékkal, 1,18 milliárd fontra növelte bevételét. A világ második számú üzleti napilapját jegyző FT Group éves összevetésben nyolc százalékkal, 374 millió fontra javított, és közölte: az adózott eredmény az idén még akkor is növekedni fog, ha a hirdetési bevételek egyáltalán nem emelkednek.
A Financial Times hirdetési bevételei az első félé évben két százalékkal növekedtek, döntően a luxuscégeknek és a nagy ipari vállalatoknak köszönhetően. Emelkedtek az előfizetésekből származó bevételek is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.