Cégvilág

Nem értjük, miről beszélnek a fiatalok?

Első alkalommal rendeznek konferenciát a fiatal magyar fogyasztókról. Magyar Fogyasztó 18- című rendezvényen hazai cégek szakértői mondják el véleményüket a fiatalokkal kapcsolatos marketing kihívásairól.

A Magyar Fogyasztó Platform (MFP) konferenciasorozatának részét képező Magyar Fogyasztó 18- című rendezvényen választ kapunk a kamaszok életstílusával, szubkultúráival, kedvenc márkáival, zenéivel, valamint a fogyasztási és a médiahasználati szokásaival összefüggő kérdéseinkre, illetve fény derül a tinédzserek általános jövőképére is. Mint a szervezők vallják, a mai magyar felnőttek – és ez alól nem kivétel a marketing- és kommunikációs szakma se – hajlamosak leegyszerűsítő sémákon és előítéleteken keresztül gondolkodni a felnövekvő korosztályról.

Az eseményen többek között a Magyar Telekom, a GfK Hungária, a Music Television, a Converse, a Bravo, a Google és az Est Media Group munkatársai mondják el a fiatalok elérése közben szerzett tapasztalataikat. Mint Iglódi Csaba, az MFP ügyvezetője elmondta: a szervezet célja, hogy valóban platformot teremtsen, ahol a piac és a szakértők együttesen mérhetik fel az adott fogyasztói réteg elérésének lehetőségeit. Az MFP nem fogyasztóvédelmi szervezet, de a fogyasztót kulcsfontosságú tényezőnek tekinti, hiszen ő a marketing kiindulópontja és végcélja is.

Iglódi szerint – bár a hazai társadalomban valóban élnek a 18 év alattiak "megmarketingelésével" kapcsolatos rossz érzésések – fontos, hogy felhívják a figyelmet erre a témára, korrekt tájékoztatást adva az érdeklődők számára. A saját keresettel nem rendelkező, de a piacon már fogyasztóként megjelenő fiatalok jobb megismertetése az MFP küldetése és ebbe a folyamatba a diákokat is bevonja. A konferencia során egy középiskolás csoport is meghallgatja a megszólalókat, majd Novák Péter moderátori részvételével mondja el véleményét az elhangzottakról.


A konferencia október elsején, a Magyar Telekom székházában kerül megrendezésre. Részletes információk itt.

fiatal converse fogyasztó Google konferencia bravo Telekom
Kapcsolódó cikkek