A Panasonic CO2 kibocsátását több mint 6000 tonnányival kívánja csökkenteni, ez több mint 2000 autó kibocsátásának felelne meg . A cég emellett arra is kötelezettséget vállal, hogy 2010 tavaszáig 20 új, iparvezető termékkel jelentkezik.
A Panasonic által a közelmúltban lefolytatott kutatás szerint az európai fogyasztók több mint egyharmada tudatos lépéseket tesz a környezet védelme érdekében. Minden nyolcadik megkérdezett a környezetbarát terméket választja, ha módja van rá; 36 százalékuk pedig hajlandó lenne többet fizetni a környezetbarát termékért.
Yoshiiku Miyata, a Panasonic Europe elnök-vezérigazgatója hozzáfűzte: "A Panasonicnak nem érdeke olyan ígéreteket tenni, amelyeket nem képes teljesíteni. A mi érdekeink azt diktálják, hogy fenntartható változást valósítsunk meg, amely valódi előrelépést jelent a huszonegyedik század globális környezetében."
A vállalat Európában 20 Kiemelkedő Zöld Termék bevezetésére kötelezi el magát a 2010-es pénzügyi év végéig. Kiemelkedő Zöld Termékek alatt a Panasonic olyan termékeket ért, amelyek elérik a vállalat legmagasabb környezetvédelmi teljesítményét.
A Panasonic 294 gyártási létesítménye közül 17 található Európában, ahol a cél a CO2 kibocsátás 10%-os, azaz 6000 tonnás csökkentése 2010 márciusáig a "Tiszta Gyárak" programon keresztül – miközben a termelésnek folyamatosan növekednie kell.