Még tavasszal sem gondolta senki, hogy fél év alatt gyökeresen megfordul a teherautó-értékesítési trend Európában. A válság miatt csökken a fogyasztás, kevesebb a szállítani való áru, így a fuvarozóvállalatok sem vesznek új járműveket. Emiatt a gyárak – amelyek az elmúlt évben nem tudtak eleget termelni ahhoz, hogy kielégítsék az igényeket – most hoppon maradtak: novemberben 28 százalékkal kevesebb, alig több mint húszezer új nehéz teherautót állítottak forgalomba kontinensünkön. Igaz, Nyugat-Európában 26, a mi térségünkben azonban 40 százalékos volt a visszaesés a múlt hónapban a tavalyi azonos időszakhoz képest. Így a tíz új uniós tagországban összesen háromezer kamion sem kelt el. A magyar piacon 27,5 százalékos volt a visszaesés: novemberben 270 kamiont adtak át, míg egy évvel korábban 433-at. Ami térségünk és az európai kontinens két legnagyobb kamionvásárlóját illeti, Lengyelországban 60 százalékkal 632-re, Németországban 35 százalékkal 3800-ra csökkent a novemberi forgalomba helyezések száma az egy évvel ezelőttihez képest.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.