BUX 39,644.35
+0.74%
BUMIX 3,727.85
+0.37%
CETOP20 1,755.75
0.00%
OTP 8,368
+2.57%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
+2.38%
0.00%
ZWACK 18,800
+0.53%
-8.42%
ANY 1,570
+0.64%
RABA 1,080
+0.47%
0.00%
+1.09%
0.00%
0.00%
-1.18%
0.00%
+2.53%
0.00%
+0.21%
OTT1 149.2
0.00%
+0.46%
MOL 2,888
-0.48%
0.00%
ALTEO 2,370
+0.85%
-5.88%
-0.63%
EHEP 1,020
0.00%
0.00%
-0.25%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-2.68%
-24.05%
0.00%
SunDell 42,000
0.00%
0.00%
-1.19%
+4.94%
0.00%
+1.90%
+0.21%
GOPD 12,900
0.00%
OXOTH 3,690
0.00%
-1.36%
NAP 1,234
-0.32%
0.00%
+7.03%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

PSA Peugeot Citroën több mint 3 millió részecskeszűrővel szerelt HDi motoros gépkocsit adott el

Tíz évvel megelőzve a jövőbeni Euro V szabvány bevezetését, a PSA Peugeot Citroën FAP (részecskeszűrő) technológiája, Európa új dízelmotor referenciája lett. A PSA Peugeot Citroën adalékanyaggal működő FAP technológiája, 2000. májusában a Peugeot 607-ben mutatkozott be. A FAP, amelynek célja a dízelmotorok legnagyobb bűnéül fel rótt károsanyag részecskéinek kiszűrése, ezt követően folyamatosan megjelent a Peugeot és a Citroën modellpalettájának minden szegmensében., Mára a csoport 22 modellcsaládjában elérhető a FAP technológia,, így a csoport az európai gyártók között az egyik legszélesebb modellkínálattal rendelkezik. Szinte minden modell - így például az 1007, 207, 308, 407, 607, 807 és 4007 a Peugeot-nál, csak úgy mint a C2, C3, C4, C4 Picasso, C5, C6, C8 és C-Crosser a Citroënnél, - rendelkezik részecskeszűrővel szerelt változatokkal. Mindkét márka kínál haszonjárművei között is olyan modelleket, melyekben van FAP technológiával szerelt változat. Ez az adalékanyaggal működő technológia továbbfejlődött az évek során, és már hosszú távon bizonyította, hogy képes hatékonyan megsemmisíteni a szennyező anyag részecskéket függetlenül azok méretétől. A jelenlegi 2. generációs, Octosquare szűrős technológia karbantartásmentes megoldást biztosít az autósnak. A Common Rail közvetlen befecskendezéses technológiával a csoport olyan motorokat kínál, amelyek alacsony CO2 kibocsátása példaértékű, így kevésbé járulnak hozzá az üvegházhatáshoz. Ezeket a FAP technológiával szerelt HDi motorokat a legzöldebb belsőégésű motorok között tartják számon alacsony szennyező anyag és részecske kibocsátásuknak köszönhetően. A csoport jelenlegi eredményeit felhasználva folytatja a FAP technológia fejlesztését, megoldást keresve egyúttal a NOx kibocsátás csökkentésére is, ami az egyik fő kritériuma a 2014-ben hatályba lépő Euro VI-os szabványnak. A csoport elkötelezetten dolgozik azon, hogy HDi motorjaival megfeleljen az új elvárásoknak is, csökkentse a CO2 kibocsátást, és leszorítsa a NOx csökkentését célzó rendszerek költségeit is.

A PSA Peugeot Citroën adalékanyaggal működő FAP technológiája, 2000. májusában a Peugeot 607-ben mutatkozott be. A FAP, amelynek célja a dízelmotorok legnagyobb bűnéül fel rótt  károsanyag részecskéinek kiszűrése, ezt követően folyamatosan megjelent a Peugeot és a Citroën modellpalettájának minden szegmensében.,

Mára a csoport 22 modellcsaládjában elérhető a FAP technológia,, így a csoport az európai gyártók között az egyik legszélesebb modellkínálattal rendelkezik. Szinte minden modell - így például az 1007, 207, 308, 407, 607, 807 és 4007 a Peugeot-nál, csak úgy mint a C2, C3, C4, C4 Picasso, C5, C6, C8 és C-Crosser a Citroënnél, - rendelkezik részecskeszűrővel szerelt változatokkal. Mindkét márka kínál haszonjárművei között is olyan modelleket, melyekben van FAP technológiával szerelt változat.

Ez az adalékanyaggal működő technológia továbbfejlődött az évek során, és már hosszú távon bizonyította, hogy képes hatékonyan megsemmisíteni a szennyező anyag részecskéket függetlenül azok méretétől. A jelenlegi 2. generációs, Octosquare szűrős technológia karbantartásmentes megoldást biztosít az autósnak.

A Common Rail közvetlen befecskendezéses technológiával a csoport olyan motorokat kínál, amelyek alacsony CO2 kibocsátása példaértékű, így kevésbé járulnak hozzá az üvegházhatáshoz. Ezeket a FAP technológiával szerelt HDi motorokat a legzöldebb belsőégésű motorok között tartják számon alacsony szennyező anyag és részecske kibocsátásuknak köszönhetően.

A csoport jelenlegi eredményeit felhasználva folytatja a FAP technológia fejlesztését, megoldást keresve egyúttal a NOx kibocsátás csökkentésére is, ami az egyik fő kritériuma a 2014-ben hatályba lépő Euro VI-os szabványnak. A csoport elkötelezetten dolgozik azon, hogy HDi motorjaival megfeleljen az új elvárásoknak is, csökkentse a CO2 kibocsátást, és leszorítsa a NOx csökkentését célzó rendszerek költségeit is.

A PSA Peugeot Citroën adalékanyaggal működő FAP technológiája, 2000. májusában a Peugeot 607-ben mutatkozott be. A FAP, amelynek célja a dízelmotorok legnagyobb bűnéül fel rótt károsanyag részecskéinek kiszűrése, ezt követően folyamatosan megjelent a Peugeot és a Citroën modellpalettájának minden szegmensében.,

Mára a csoport 22 modellcsaládjában elérhető a FAP technológia,, így a csoport az európai gyártók között az egyik legszélesebb modellkínálattal rendelkezik. Szinte minden modell - így például az 1007, 207, 308, 407, 607, 807 és 4007 a Peugeot-nál, csak úgy mint a C2, C3, C4, C4 Picasso, C5, C6, C8 és C-Crosser a Citroënnél, - rendelkezik részecskeszűrővel szerelt változatokkal. Mindkét márka kínál haszonjárművei között is olyan modelleket, melyekben van FAP technológiával szerelt változat.

Ez az adalékanyaggal működő technológia továbbfejlődött az évek során, és már hosszú távon bizonyította, hogy képes hatékonyan megsemmisíteni a szennyező anyag részecskéket függetlenül azok méretétől. A jelenlegi 2. generációs, Octosquare szűrős technológia karbantartásmentes megoldást biztosít az autósnak.

A Common Rail közvetlen befecskendezéses technológiával a csoport olyan motorokat kínál, amelyek alacsony CO2 kibocsátása példaértékű, így kevésbé járulnak hozzá az üvegházhatáshoz. Ezeket a FAP technológiával szerelt HDi motorokat a legzöldebb belsőégésű motorok között tartják számon alacsony szennyező anyag és részecske kibocsátásuknak köszönhetően.

A csoport jelenlegi eredményeit felhasználva folytatja a FAP technológia fejlesztését, megoldást keresve egyúttal a NOx kibocsátás csökkentésére is, ami az egyik fő kritériuma a 2014-ben hatályba lépő Euro VI-os szabványnak. A csoport elkötelezetten dolgozik azon, hogy HDi motorjaival megfeleljen az új elvárásoknak is, csökkentse a CO2 kibocsátást, és leszorítsa a NOx csökkentését célzó rendszerek költségeit is.VGO-->

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek