A LOWE GGK Reklámügynökség Kft. és az Ogilvy & Mather Budapest nyerte a Mol vezető reklámügynökségre kiírt versenyeztetését. 2008 nyarán 11 reklámügynökséget hívott meg a Mol a versenyre, mely közül hét adott be formailag is érvényes pályázatot, s négy jutott tovább a második, s egyben utolsó fordulóba.

Az értékelő bizottság a beadott munkákat általános/kereskedelmi, szakmai és pénzügyi szempontok alapján mérlegelte, s hozta meg ez alapján döntését, melynek értelmében a LOWE GGK Reklámügynökség Kft. és az Ogilvy & Mather Budapest pályázatát találta a legszínvonalasabbnak. A vállalat a kiválasztott két ügynökséggel három évre köt évenként hosszabbítható keretszerződést. A MOL köszöni a korábbi reklámügynöksége, a Young & Rubicam elmúlt két évi színvonalas munkáját. A MOL médiatervezői és -vásárlási feladatait továbbra is az Initiative Media Hungary látja el.