BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Reklámügynökséget váltott a Mol

Három évre a LOWE-Ogilvy páros nyerte a Mol reklámfeladataira kiírt pályázatot.

A LOWE GGK Reklámügynökség Kft. és az Ogilvy & Mather Budapest nyerte a Mol vezető reklámügynökségre kiírt versenyeztetését. 2008 nyarán 11 reklámügynökséget hívott meg a Mol a versenyre, mely közül hét adott be formailag is érvényes pályázatot, s négy jutott tovább a második, s egyben utolsó fordulóba.

Az értékelő bizottság a beadott munkákat általános/kereskedelmi, szakmai és pénzügyi szempontok alapján mérlegelte, s hozta meg ez alapján döntését, melynek értelmében a LOWE GGK Reklámügynökség Kft. és az Ogilvy & Mather Budapest pályázatát találta a legszínvonalasabbnak. A vállalat a kiválasztott két ügynökséggel három évre köt évenként hosszabbítható keretszerződést. A MOL köszöni a korábbi reklámügynöksége, a Young & Rubicam elmúlt két évi színvonalas munkáját. A MOL médiatervezői és -vásárlási feladatait továbbra is az Initiative Media Hungary látja el.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.