Cégvilág

Már az olcsó is drága? Csökkent a Premier Inn forgalma

Csökkenő bevételt könyvelt el az elmúlt egy évben a vendéglátóipari vállalatokat összefogó Whitbread konglomerátum. A mintegy 4,9 százalékos visszaesést elsősorban a budget szállodalánc, a Premier Inn forgalmának csökkenésével magyarázzák.

A Costa Coffee és a Beefeater étterem– és kávézóláncok tulajdonosa tavaly novemberig 6,7 százalékos árbevételnövekedést regisztrált, ám elsősorban a fogyasztói piacokon történő bizonytalanság decemberben és januárban már a Whitbread eredményein is nyomot hagyott.

 A csoport ezért bejelentette kiadásait 25 millió dollárral csökkenti 2010-2011-ig. A vállalat vezetősége szerint a Whitbread más üzletágai, mint például a Costa Coffee a piacot meghaladó ütemben bővül. Ez utóbbi január végén nyitotta meg első magyarországi üzletét Budapesten az Astoriánál.

vendéglátás Costa Coffee turizmus Beefeater Whitbread
Kapcsolódó cikkek