A Heineken nálunk is az egyik legkedveltebb márka
A díj azért is bír különös jelentőséggel, mert a Heineken a Superbrands 2004-es indulása óta minden évben a legjobbak közé kerülhetett, így immár ötödik alkalommal mondhatja magáénak a kiemelkedő márkáknak járó címet.
A Superbrands Szervezet egyik fő törekvése, hogy a legerősebb márkák meghatározásával, történetük, sikereik széles körben történő bemutatásával a márkaépítés jelentőségére irányítsa a figyelmet. A magyarországi szupermárkákat egy, a marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló 14 tagú szakértői bizottság választja ki, a Magyar Szabadalmi Hivatal 95 000 nemzeti védbejegyzést tartalmazó adatbázisát alapul véve.
„Nagy öröm számunkra ez az elismerés, különösen az a tény, hogy eddig minden évben a legjobb márkák közé kerülhetett a Heineken” – fogalmazott Cor Honkoop, a Heineken Hungária marketing igazgatója. – „A Heineken világszerte a legkedveltebb és legelismertebb márkák egyike, az elismerés azt igazolja, hogy Magyarországon is méltán magas a presztízse.”
A márkaépítés Oscar-jaként is emlegetett cím tulajdonosai részt vehetnek a Superbrands Programban, amely még inkább elősegíti a márkák ismertségének és elismertségének növelését.


