Superbrands

Márkák és vállalatok pozíciója: Az imázs legfontosabb tényezői

A nemzetközi Superbrands szervezet minden évben kitünteti a legjobb és legerősebb termék-márkákat, illetve vállalatokat; idén 82 országban adják át a díjakat, Magyarországon ebben az évben ötödik alkalommal
2009.08.15. 10:10 Olvasási idő: 0 perc

A Heineken nálunk is az egyik legkedveltebb márka

A saját területükön kitűnő hírnevet szerzett márkák elismeréseként létrehozott Superbrand minősítést nyerte el ismét a Heineken márka Magyarországon.
2009.06.09. 11:21 Olvasási idő: 0 perc

Az AXA és a Szonda Ipsos a legjobbak között

2009-ben immár ötödik alkalommal indult el a fogyasztói márkákat díjazó Superbrands, illetve második alkalommal a B2B márkákat elismerő Business Superbrands Program. A Nagy-Britanniában 1995-ben megalakult, ma már világszerte 82 országban, mindenhol azonos módon szabályozott keretek között működő program célja, hogy a márkaépítés terén példaértékű eredményeket elért, a fogyasztók, és a szakma által egyaránt elismert vállalatokat díjazza.
2009.05.06. 18:03 Olvasási idő: 0 perc

A Vaillant másodszor nyerte el a Superbrands Díjat

A fűtéstechnikai vállalatok közül egyedüliként, a Vaillant másodszor is megkapta Magyarországon a legjobb márkáknak szóló Superbrands díjat az 57 országban működő Brand Council magyarországi bizottsága döntése alapján.
2008.09.29. 15:46 Olvasási idő: 0 perc