A megújult Prius májusban az eladási listák élén végzett, ezzel elsőként foglalta el a vezető pozíciót hibrid autó. Az AP jelentése szerint a most bejelentett jelentős siker részben az adókedvezménynek és egyéb támogatásoknak köszönhető – a japán állam igyekszik a belső kereslet növelésére koncentrálni. Ennek eredményeképpen a Toyota a bemutatást követő egy hónap alatt 180 ezer rendelést vett fel az új Priusra, miközben a cég havi tízezres eladási számot irányzott elő.
A hibrid piacon egyre erősebb a verseny, miután a rivális Honda bemutatta az Insightot, amely ár tekintetében felülmúlja a Priust. Előbbi 1,89 millió jenért (3,98 millió forint), utóbbi mintegy 2 millió jenért (4,22 millió forint) kapható. Ugyanakkor a Toyota az előző Priusnál olcsóbban forgalmazza a megújított modellt, amely nagyobb, 1,8 literes motorja mellett is jobb fogyasztást produkál.
Az új Prius nemrég érkezett meg a tengerentúlra, ahol az elmúlt hónapban csak mintegy 700 darab kelt el belőle. Ugyanakkor májusban 10 091 második generációs Priust adtak el az amerikai autókereskedők.