A fővárosi üzletek jelentősége különösen nagy, ami az üzletek számából, forgalmából és a hálózatban dolgozók arányából is kiolvasható. A 2008/2009-es üzleti évben elért – az előző évhez képest 5,46 százalékos növekedést mutató - 63,7 milliárd forintos forgalom 60 százalékát a fővárosi üzletek bonyolították.
A budapesti dm üzletek 2009. októberi adatok alapján 433 főt foglalkoztatnak, ami a teljes üzlethálózat dolgozói állományának közel 30 százalékát teszi ki. Az üzletek 26,7 százaléka a fővárosban található.
A jelenlegi 68 fővárosi üzletből a legtöbb, 28 egység, frekventált belvárosi utcákról nyílik. A bevásárlóközpontokban 20 üzletet működtet a dm, ebből hét a belvárosban, 13 a külvárosban található.
A budapesti lakótelepeken 11 dm üzlet várja a vásárlókat, a szakáruházakban pedig 9 üzlet működik. A fővárosi üzletek összesen mintegy 17 780 négyzetméter alapterületen szolgálják ki a vásárlókat. Az elmúlt két hónap alatt öt új üzletet nyitott meg a magyarországi dm, ebből két egységet a fővárosban.
A szeptember 30-án zárult üzleti évben 63,7 milliárd forintra emelkedett a Drogerie Markt üzletlánc bruttó árbevétele a tavalyi 60,4 milliárdról. Az október elsején kezdődött 2009/2010-es gazdasági évben 91 millió eurót szánnak az osztrák dm és a partnerországok beruházásaira. Ebből 39 millió eurót a partnerországok, 16 milliót pedig az osztrák üzlethálózat bővítésére illetve az üzletek felújítására fordítanak.