Drogerie Markt

A hazai drogéria piac fele a DM-é

A szeptember 30-án zárult üzleti évben 65,85 milliárd forintról 66,3 milliárdra növelte bruttó érbevételét a Drogerie Markt üzletlánc Magyarországon, így piaci részesedése a teljes piacon 14, míg a drogériák között 50,4 százalék lett – közölte Wolfgang Strasser ügyvezető igazgató.
2012.10.18. 13:04 Olvasási idő: 0 perc

Jövőre is hét boltot nyit a DM

A szeptember 30-án zárult üzleti évben 63,7 milliárd forintról 65,85 milliárdra növelte bruttó árbevételét a Drogerie Markt üzletlánc Magyarországon – közölte Wolfgang Strasser ügyvezető igazgató, aki nem kívánta elmondani, hogyan alakult a társaság mérleg szerinti eredménye.
2011.10.21. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Hét üzlet nyitását tervezi itthon a DM

2011.10.20. 09:58 Olvasási idő: 0 perc

Elvágja a magyar vonalat a Schlecker

Október végéig megszünteti a burgenlandi Wolfauban található regionális áruközpontját a német Sclecker drogériahálózat. Az ok egyszerű: a raktárról főleg a magyar piacot szolgálták ki, hazánkból azonban már kivonult a cég.
2011.06.07. 15:50 Olvasási idő: 0 perc

Drogerie Markt: Kigazdálkodjuk a különadót

A szeptember 30-án zárult üzleti évben megismételte az egy évvel korábbi 63,7 milliárd forintos bruttó árbevételét a Drogerie Markt üzletlánc, ugyanakkor a hétfőn hozott törvény alapján a költségvetésnek befizetendő különadó összege 140 millió forintra rúg.
2010.10.21. 13:01 Olvasási idő: 0 perc

Drogerie Markt: Üvegdarabok lehetnek a bébiételben

Elővigyázatossági intézkedésként visszahívják egyik saját gyártású bébiételét a Drogerie Markt (DM), miután Németországban két termékben üvegdarabokat találtak.
2010.07.02. 15:28 Olvasási idő: 0 perc

Tovább terjeszkedik a dm

A dm drogérialánc 2009. november 19-én legújabb, budaörsi üzlete nyitásával 254-re növelte üzleteinek számát Magyarországon. Az expanzió az ország egész területén töretlen.
2009.11.19. 11:44 Olvasási idő: 0 perc

Testápoló, pelenka, dezodor a sláger – A drogéria nyerő, ha közel van

Egyre több testápoló szert drogériában vásárolnak a fogyasztók szerte Európában, így Magyarországon is. Nálunk különösen kedveltek a testápoló szerek szaküzletei, nemzetközi összehasonlításban. Minden ötödik magyar fogyasztó testápoló szert leggyakrabban drogériában szokott vásárolni, állapítja meg a Nielsen piackutató vállalat.
2009.10.08. 12:07 Olvasási idő: 0 perc

Jelentősen növelte forgalmát a dm

Jelentősen, 18,4 százalékkal 51 milliárd forintról 60,4 milliárdra növelte bruttó forgalmát a Drogerie Markt a szeptember végén zárult üzleti évben.
2008.10.28. 10:15 Olvasási idő: 0 perc