Cégvilág

Átcsábítja a riválisoktól a vevőket a Tesco kampánya

A Tesco hamarosan bejelenti, hogy az előző negyedévhez képest 3 százalékkal növelte eladásait. A legnagyobb brit áruházlánc ebben az évben többször elmaradt a szigetországban riválisai, az Aldi, a Sainsbury és a Morrisons mögött, de klubkártya kampánya megtette hatását.

A Tesco kedden közli legfrissebb eredményeit, eszerint az áruházlánc 3 százalékkal növelte eladásait a már meglévő üzleteiben az előző negyedévhez képest. Az eredmény tehát gyakorlatilag megegyezik a második negyedévben jelentett 3,1 százalékkal, bár az élelmiszerár-infláció 1 százalékra mérséklődött.

A Guardian szerint a Tesco klubkártya akciója és leértékelései beváltak és a diszkontlánc így képes elcsábítani a Morrisons, az Aldi éa a Sainsbury vásárlóit. A független elemzők jelentései azt mutatják, hogy két év után először a Tesco ismét növelni tudta piaci részesedését. A Tesco holnap várhatóan a banki üzletágával és a telekommunikációs divízió fejlődésével kapcsolatban is nyilatkozik.

Bár a pontos ár és a bevezetés időpontja még nem ismert, a Tesco Mobile november végén közölte: hamarosan megkezdi az iPhone forgalmazását. A kondíciókról jelenleg tárgyal az áruházlánc az Apple-lel, de előbbi szóvivője annyit elmondott: szeretnének karácsony előtt piacra lépni az iPhone-nal és az eddig megszokottól "erősen eltérő" ajánlattal megközelíteni a vásárlókat.

 

Morrisons Aldi klubkártya Tesco kampány
Kapcsolódó cikkek