Az ezredfordulótól nagyobb darabszámban gyártottak midibuszokat, öt éve pedig belevágtak egy alacsony padlós városi buszcsalád tervezésébe. A cég 2006 tavasza és 2007 vége között 52, DAF alvázra épített emeletes autóbuszt szállított az isztambuli tömegközlekedési vállalat számára. Azóta pedig közel száz járművet készített német, dán, szerb és román megrendelésre. Tarnai Sándor kiemelte: buszcsaládjuk önhordó karoszszériájú, így nem szorulnak rá egyetlen alvázgyártóra sem. Egy esetleges kínai buszgyár idejövetele nem jó hír a magyar gyártóknak, bár a járműveknek itthon is lenne piacuk, hiszen a kilencezer darabos magyar autóbusz-állomány elöregedett. Fórián István, az autóbusz-rekonstrukciós program miniszterelnöki megbízottja szerint a magyar buszgyártásban érdekelt cégeknek – Alfa Busz, Csaba Metál, Kravtex, NABI, Magyar Járműtechnikai Zrt., Rába –, valamint az alkatrész- és főegység-beszállítóknak klaszterba kellene tömörülniük, hogy kellően össze tudják hangolni fejlesztői, gyártói és beszerzési tevékenységüket. Az említett buszgyárak összefogása azonban nem ígérkezik közeli eseménynek, mert mindegyik más beszállítókkal dolgozik.