Bartók János, a TeleData ügyvezető igazgatója elmondta: "A közös fellépés azért is nagyon fontos számukra, mert az szeretnék, ha minél kevesebb illegális adatfelhasználó működne az éves szinten mintegy 35 milliárd forint forgalmú direkt marketing piacon."
Az együttműködés során a két cég egyebek mellett egy rádióműsorban közösen hívja fel a figyelmet a legális adatfelhasználás előnyeire, s az illegális tevékenység következményeire. Ezen túlmenően a Company Success és a TeleData felszólítja a piaci szereplőket a jogtiszta források szabályszerű felhasználására.
A direkt marketing piacon évek óta problémát jelent az illegális adatfelhasználás. Bár pontos számok a rejtett tevékenységről jellegéből adódóan nincsenek, a kutatások szerint a legtöbben a hirdetői és ügynökségi oldalon is úgy gondolják, hogy a piaci szereplőknek csak az 50-60 százaléka használja legálisan az adatbázisokat, listákat.