„A nap 24 órájában átlagosan minden másodpercre jut egy letöltés – mondta Anssi Vanjoki, a Nokia executive alelnöke. Hozzátette: amikor bejelentettük az ingyenes gyalogos és autós navigációs szolgáltatást, tudtuk, hogy alapvetően meg fogja változtatni a navigációs környezetet. Azoknak a száma, akik Nokiájukat navigációra használják és ebből következően földrajzi helyzeten alapuló szoftvereket keresnek, gyorsabban nő, mint legmerészebb álmainkban gondoltuk.”
 
Az új Ovi Térképek sikere a Nokia stratégiájának kulcsfontosságú tényezője. A NAVTEQ felvásárlását kihasználva a Nokia megszüntette a gyalogosok és autóvezetők navigációs szolgáltatáshoz kapcsolódó költségeit, valamint gyorsan kialakított egy olyan felhasználói bázist, akiknek új, helyhez kapcsolódó alkalmazásokat, tartalmakat és szolgáltatásokat kínálhat.
 
Január 31-ig az új Ovi Térképek szolgáltatást a következő öt országban töltötték le a legtöbben: Kína, Olaszország, Nagy-Britannia, Németország, Spanyolország. A leggyakrabban az alábbi Nokia készülékekre installálták a szolgáltatást: Nokia 5800 XpressMusic, Nokia N97 mini, Nokia N97, Nokia 5230 és a Nokia E72.
 
A Canalys cég felmérése szerint a mobiltelefonon GPS-alapú navigációt használók száma világszinten mintegy 27 millió volt 2009 végén. A Nokia szerint február végére már 8 százalékkal nő ez a szám, és további növekedést vár, ahogy újabb okostelefonok kerülnek a kompatibilis készülékek listájára, és beindul a nemzetközi marketing kampány is.
 
Jövő hónaptól az új GPS-szel rendelkező okostelefonok tartalmazni fogják az Ovi Térképek új verzióját, az adott ország előre telepített térképével, kiváló minőségű gyalogos és autós navigációval, és hozzáféréssel a Lonely Planet és a Michelin útikönyvekhez további költségek nélkül.
 
Az Ovi Térképek lefed több mint 180 országot, autós és gyalogos navigációval 74 országra 46 nyelven, és 200 nagyváros 6000 3D-s jellegzetességével világszerte. A Lonely Planet és a Michelin útikönyvei több mint 1000 úti célról tartalmaznak információt világszerte.