Cégvilág

Sok hirdetőt veszítettek az új kereskedelmi rádióadók

A hirdetők nagy része – ha csak ideiglenesen is – elhagyta a Sláger és a Danubius korábbi frekvenciáját: az új kereskedelmi rádiók reklámbevétele a működésük első hónapjában csupán ötöde-hatoda volt annak, mint amekkora az elődeik forgalma volt a történetük utolsó teljes hónapjában – derül ki a TNS Media Intelligence adataiból.

A rádiók vezetői szerint azonban teljesen normális, hogy egy új nem tudja egyből elérni a korábbiak hallgatottságát és reklámbevételét, de bíznak abban, hogy idővel sikerül hasonló szintre eljutniuk.

A Danubius Rádiónak 2009 októberében kicsivel több mint egymilliárd forintos listaáras reklámbevétele volt, míg a frekvenciát „megöröklő” Class FM-nek az első teljes hónapjában, decemberben csupán 299 millió forint.

A Sláger és a Neo FM között még nagyobb a különbség, ugyanezekben a hónapokban előbbinek 1,8 milliárd, utóbbinak pedig 293 millió forint volt a listaáras reklámbevétele. Mindeközben a Juventus Rádió reklámbevétele az októberi 668 millióról 883 millióra, a Rádió 1-é 268 millióról 377 millióra, míg a Roxy Rádióé 163 millióról 330 millió forintra nőtt.

További részletek a holnapi Világgazdaságban

Sláger Rádió hirdetők Danubius bevétel reklám bevétel
Kapcsolódó cikkek