BUX 41,779.48
+0.74%
BUMIX 3,950.99
+1.32%
CETOP20 1,976.81
+0.33%
OTP 9,904
-3.75%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
+1.14%
-0.61%
ZWACK 17,050
0.00%
0.00%
ANY 1,620
+1.25%
RABA 1,180
+2.16%
-4.29%
-0.24%
+6.16%
-0.92%
OPUS 188.8
+2.61%
+11.11%
-0.74%
0.00%
+2.74%
OTT1 149.2
0.00%
+3.54%
MOL 2,700
-0.59%
0.00%
ALTEO 2,390
+1.70%
-9.09%
+0.40%
EHEP 1,590
+4.95%
0.00%
+0.64%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-1.20%
0.00%
0.00%
SunDell 41,600
0.00%
-0.47%
0.00%
+1.48%
+5.71%
+4.38%
+2.48%
GOPD 12,700
0.00%
OXOTH 3,740
0.00%
+4.09%
NAP 1,190
+1.54%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Sok hirdetőt veszítettek az új kereskedelmi rádióadók

A hirdetők nagy része – ha csak ideiglenesen is – elhagyta a Sláger és a Danubius korábbi frekvenciáját: az új kereskedelmi rádiók reklámbevétele a működésük első hónapjában csupán ötöde-hatoda volt annak, mint amekkora az elődeik forgalma volt a történetük utolsó teljes hónapjában – derül ki a TNS Media Intelligence adataiból.

A rádiók vezetői szerint azonban teljesen normális, hogy egy új adó nem tudja egyből elérni a korábbiak hallgatottságát és reklámbevételét, de bíznak abban, hogy idővel sikerül hasonló szintre eljutniuk.

A Danubius Rádiónak 2009 októberében kicsivel több mint egymilliárd forintos listaáras reklámbevétele volt, míg a frekvenciát „megöröklő” Class FM-nek az első teljes hónapjában, decemberben csupán 299 millió forint.

A Sláger és a Neo FM között még nagyobb a különbség, ugyanezekben a hónapokban előbbinek 1,8 milliárd, utóbbinak pedig 293 millió forint volt a listaáras reklámbevétele. Mindeközben a Juventus Rádió reklámbevétele az októberi 668 millióról 883 millióra, a Rádió 1-é 268 millióról 377 millióra, míg a Roxy Rádióé 163 millióról 330 millió forintra nőtt.

További részletek a holnapi Világgazdaságban

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek