hirdetők

Több mint 4 órát rádiózik naponta a magyar - Kossuth vs. Class

Májusban a 15 évnél idősebb magyar népesség 89,8 százaléka, azaz 7 648 000 fő hallgatott rádiót. A naponta rádiózásra fordított idő a hallgatók körében átlagosan 4 óra 13 perc volt. A 15 évnél idősebbek között a leghallgatottabb az MR1 Kossuth Rádió, a 15 és 49 évesek között a Class FM számít a legnépszerűbbnek – áll a Gfk és az Ipsos közös felmérésből.
2011.06.27. 18:15 Olvasási idő: 0 perc

Engedély kell majd a sütizéshez

Bár közeleg a május 25-i határidő, még egyetlen EU-tagállam sem ültette át jogrendszerébe azt az uniós irányelvet, amely alapján a különböző honlapok működtetőinek a felhasználók előzetes hozzájárulását kell kérniük az úgynevezett sütik használatához. A cookie-knak is nevezett alkalmazások jelentősége abban áll, hogy azok használata révén a hirdetők fontos információhoz juthatnak hozzá egy adott honlap látogatójának érdeklődéséről, internethasználati szokásairól.
2011.03.10. 06:00 Olvasási idő: 0 perc

Akár termékelhelyezések is lehetnek a Való Világ 4-ben

Az elmúlt két év viszszaesése után jövőre már stagnálhat, jobb esetben nőhet a televíziós reklámpiac – nyilatkozta a Világgazdaságnak a két országos kereskedelmi adó értékesítési vezetője.
2010.11.19. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Sok hirdetőt veszítettek az új kereskedelmi rádióadók

A hirdetők nagy része – ha csak ideiglenesen is – elhagyta a Sláger és a Danubius korábbi frekvenciáját: az új kereskedelmi rádiók reklámbevétele a működésük első hónapjában csupán ötöde-hatoda volt annak, mint amekkora az elődeik forgalma volt a történetük utolsó teljes hónapjában – derül ki a TNS Media Intelligence adataiból.
2010.02.02. 16:35 Olvasási idő: 0 perc