Luis Figo után ismét világsztárt választott hazai és nemzetközi népszerűsítésére a Szentkirályi, ám ezúttal a hazai pályáról: Puskás Ferenc, Öcsi bácsi lett a márka reklámarca.
Ezt a ma délután tartott sajtótájékoztatón jelentette be Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. ügyvezetője és tulajdonosa. Elmondása szerint több okból esett a cég választása a magyar labdarúgás legnagyobb csillagjára. Egyrészt Öcsi bácsi a napokban, április elsején töltené be a 83. életévét, emlékét pedig világszerte számos helyen ápolják még.
Tavaly alapította meg a FIFA az év legszebb góljáért járó Puskás-díjat (amelyet első alkalommal Cristiano Ronaldo érdemelt ki), az életéről szóló Puskás Hungary dokumentumfilm pedig több külföldi díjat is nyert. Másrészt a cég a világklasszis magyar futballista iránti tisztelettel igyekszik felhívni a figyelmet Magyarország – olykor méltatlanul kezelt – sikereire, legendáira, értékeire.
A most induló kampányban a Szentkirályi fontosnak tartja a jövő lehetséges tehetségeinek is a felkarolását és lelkesítését: egy szerencsés futballakadémista a technika segítségével együtt játszhat Puskással a márka legújabb reklámfilmjében.
„A világon bárhol járok, a legismertebb magyar szó az, hogy Puskás. Ki képviselhetné méltóbban márkánkat itthon és külföldön, mint a legsikeresebb magyar? Akire amellett, hogy nagyszerű játékos volt, kíváló emberi tulajdonságai és legendás hazaszeretete miatt is büszkék vagyunk” – indokolta Balogh Levente, miért döntöttek Öcsi bácsi mellett. Hozzátette: a Szentkirályi rendkívül hálás Puskás Ferenc családjának a támogatásért és segítségért, amit a kampány előkészületeinél és a sikeres megvalósítás érdekében tett.
A sajtótájékoztatón holografikus technológia segítségével Puskás Ferenc fiatalkori énje is megjelent, beszédet mondott, és még az újságírói kérdésekre is válaszolt. A csúcstechnikát interaktív sajtótájékoztató formájában a világon először itt használták.