De nemcsak a továbbértékesítők, hanem a gyári tulajdonban lévő importőr/nagykereskedő vállalatok is megsínylették a forgalomesést: a legnagyobb cégek között alig van olyan, amelyik nem súlyos veszteséggel zárta a múlt évet.
Azt pedig a piac minden szereplője tudja, hogy az állam most nem fog támogatni egy autócsere-programot, és mindazok, akik reálisan értékelik a gazdasági helyzetet, nem is szorgalmazzák.
Ha a dolgok így mennek tovább, akár 15 évre is emelkedhet a magyar személyautó-állomány átlagéletkora – riogat sötét jövőképet festve a nyolc márkával kereskedő Szuna-cégcsoport vezetője, valamint a Gépjármű-márkakereskedők Országos Szövetségének (Gémosz) alelnöke, Szuna József, hozzáfűzve ugyanakkor, hogy az utolsó negyedévre azért már fordulatot várnak.
A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.