Cégvilág

Rekordot ért el a Mazda Magyarországon

A Mazda Magyarországon 2010 első félévében 2,1 százalékos személyautó piaci részesedést ért el, mely rekord mértékűnek számít a márka hazai, 18 éves történetében.

Ezzel az eredménnyel a 2010. június 30-ig 25,5 százalékkal csökkenő magyar autópiacon azon kevés gyártó közé tudott tartozni, amelyek a csökkenő eladott darabszámok ellenére növelték piaci részesedésüket.

A júliusi adatok szerint júliusban a magyar autópiac mintegy 15 százalékkal növekszik a tavalyi év hasonló időszakához képest. A Mazda sikeréhez az első negyedévben a tavaly bevezetett Mazda3, a másodikban pedig a nemrég megújult Mazda6 járult hozzá legjelentősebb mértékben; utóbbi júniusban 10,9 százalékos piaci részesedést ért el a középkategóriában, ahol ezzel az eredménnyel a rangsorban a negyedik helyen zárt.

Mazda3 Magyarország mazda6 Mazda részesedés piac
Kapcsolódó cikkek