A legtöbbet, majdnem másfél milliárd forintot a programokra fordították. Ebből a sztárfellépők gázsija cirka 990 millió forintot tesz ki, az egyéb programokra pedig 460 milliót fordítottak.
A rendezvény reklámozására az idén százmillió forintot költöttek belföldön, és mintegy 135 milliót külföldön. A fesztivál bevételi oldalának valamivel több mint 70 százalékát a jegyeladások teszik ki. Ezek a biztató kezdeti értékesítési adatok ellenére körülbelül 5-10 százalékos visszaesést mutatnak az eladott bérletek számában, a napijegyek értékesítése viszont a tavalyinál kedvezőbben alakul. Összességében véve azzal már elégedettek lennének, ha meg tudnák közelíteni a tavalyi 390 ezres látogatószámot.
Nem mindegy egyébként, hogy pénzügyileg milyen eredménnyel zár az idei Sziget, ezen is múlik, hogy összesen mennyi pénzért vásárolja meg, több részletben, az elkövetkező három évben a Sziget Kft. további 49 százalékát az eddig 26 százalékban tulajdonos, az Econet Nyrt.-hez tartozó Est Media Group.