A főleg kozmetikai termékeket gyártó német Beiersdorf árbevétele 8,6, adózott nyeresége 45 százalékkal – 1,63 milliárd, illetve 126 millió euróra – nőtt az idei második negyedévben 2009 azonos időszakához képest. A hamburgi központú csoporton belül a 2001-ben önálló egységgé (Tesa) szervezett ragasztóanyag-gyártás bevétele nőtt legnagyobb mértékben, míg a meghatározó fogyasztásicikk-üzletág forgalmának bővülését (6,6 százalék) fékezte az összességében – egyes termékeket és piacokat (elsősorban az orosz és az ukrán) nem számítva – továbbra sem szárnyaló európai kereslet. n VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.