Cégvilág

Megáromszorozta nyereségét a Tchibo

Megháromszorozta nyereségét a Tchibo az idei első félévben az egy évvel korábbihoz képet a tavaly végrehajtott költségtakarékossági programnak köszönhetően.

A Tchibo boltjaiban a kávék mellett többek között ünnepi kiegészítőket, konyhai eszközöket, divatcikkeket, játékokat valamint sport- és szabadidős termékeket árusít. A csoport előtti eredménye 48 millió euróról 147 millióra emelkedett, a bevétel sok üzlet bezárása ellenére 6 százalékkal másfél milliárd euróra nőtt.

A várható karácsonyi forgalomnövekedésének köszönhetően a cégnél a második félévben az elsőben elértnél nagyobb bevételre számítanak.

A Tchibót is megingatta a gazdasági válság tavaly, miután egyre kevésbé ment jól az üzlet, a hetente változó kínálatból egyre több áru maradt eladatlan. Válaszként a társaságnál tavaly mintegy 800 munkahelyet szüntettek meg, és ezer boltjukból 850-et hagytak meg.

A Tchibo 2007-ben nyitotta meg első magyarországi üzletét az Aréna Plázában.

Tchibo arena pláza adó előtti eredménye
Kapcsolódó cikkek