Az előző negyedévben közel megduplázta nyereségét az amerikai Starbucks kávézólánc. Az AP hírügynökség a társaság beszámolóját idézi, mely szerint 150 millió dollárról 278 millióra növelte nyereségét a cég július és szeptember között. Ez idő alatt a bevétel 17 százalékkal emelkedett és elérte a 2,8 milliárd dollárt. A társaság hazai piacán működő kávézókban 6 százalékkal több vendég fordult meg, és 2 százalékkal többet költöttek, mint tavaly. Az Egyesült Államokon kívül 4 százalékkal nőtt a vendégek száma, míg a forgalom 3 százalékkal bővült. Mindeközben egekbe törtek a kávéárak, az arabica és a robusta világpiaci ára több történelmi csúcsot is megdöntött az év eddigi részében. n VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.