A Koppenhágából vezérelt Carlsberg sörcsoport árbevétele 8, nettó nyeresége 30 százalékkal – 17,7, illetve 1,9 milliárd dán koronára – nőtt a harmadik negyedévben 2009 hasonló időszakához képest. A bővülésben szerepe volt a kelet-európai régiónak, amelyen belül immár az oroszországi forgalom is megindult felfelé, ahol a januári adóemelés és az azt megelőző „bespájzolás” sokáig éreztette negatív hatását. Ám a torzító hatások nélküli bevételnövekedés csak 2 százalékos volt, és a profitjavulás is elmaradt az elemzői várakozásoktól. Bloomberg
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.