A kis- és középvállalkozásoknak is érdemes a technológia fejlődéséből adódó új lehetőségekkel élni, például munkafolyamataik megszervezésénél – mondta lapunknak a Magyar Telekom vállalati szolgáltatások üzletága hang- és IT-portfólió termékmenedzsment-osztályának vezetője. Horovitz Krisztián arra hívta fel a figyelmet, hogy a napi munkavégzés eszközévé vált mobiltelefon már nemcsak egy telekommunikációs eszköz a cégek számára, hanem minden egyes tevékenységben meghatározó szerepet is játszhat.
A T-Systems 2010. szeptember 26-tól megújult Telemátrix szolgáltatása tovább egyszerűsítette a vállalati vezetékes- és mobiltelefon-költségek nyomon követését és a céges mobilflotta menedzselését. A már 2004 óta meglévő Telemátrix megújult és a My T-Systems online önkiszolgáló portálon belül egyszerűen használható. Ez a szolgáltatás is a My T-Systems felületről vehető igénybe az olyanokkal együtt, mint a Virtualoso – ahol szoftvereket és frissítéseket lehet letölteni – vagy a chat. Itt található az EasyLine is, ahol vezetékes hang- és adatszolgáltatással kapcsolatos ügyeket lehet intézni, vagy a Webshop, ahol telekommunikációs és informatikai szolgáltatásokat lehet megrendelni, valamint mobilkészülékeket, notebookokat, tartozékokat lehet vásárolni.
A felsorolt szolgáltatások közül a legkomolyabb múlttal rendelkező Telemátrixnak van a legtöbb ügyfele. „A szolgáltatással olyan mobilflotta-kezelés valósítható meg, ahol a cégek hatékonyan tudják kontrollálni költségeiket” – hangsúlyozta Horovitz Krisztián. A megújulásra a vezetékes- és a mobilüzletág integrációja révén volt szükség. Egyszerűsítették a kezelői felületet, addicionális szolgáltatásokkal fejlesztették tovább, a korábban külön álló elektronikus forgalmi tájékoztatóval hangolták össze. A Telemátrixszal korábban is be lehetett állítani a vállalatok egyes szervezeteinek, csoportjainak különböző hívásszokásait és szabályait a kimenő, bejövő hívások szűréseire vagy magánszámláira vonatkozóan. A számlainformáció azonban külön felületen volt elérhető. „Az is újdonság, hogy már nemcsak a mobil-, hanem a vezetékes telefonok számlainformációit is biztosítjuk az ügyfeleknek, így minden telekommunikációs költést egy helyen lehet ellenőrizni” – hangoztatta az osztályvezető.
A mobilhívásokra egy olyan költségelemzési modul is elérhető lett, amely alapján különböző statisztikákat lehet lehívni, és akár grafikonokat is lehet készíteni. A számlán szereplő összes adattípus felhasználható a statisztika előállításához. S a csoportokon belül az egyes SIM kártyákra is lehet statisztikákat készíteni. Ez a döntéstámogatási modul segíthet a különböző beállításoknál a cégek számára.
„A My T-Systems-felületen a Telemátrix terveink szerint november 20-tól együtt kezelhető az online önkiszolgáló ügyfélszolgálattal” – emelte ki Horovitz Krisztián. Az ügyfél ezen keresztül SIM-szintű beállításokat tud majd végezni, például mobilinternet-szolgáltatást aktiválhat egyetlen klikkeléssel anélkül, hogy kapcsolatba kellene lépnie valakivel.
A több, rendkívül bonyolult háttérrendszerrel ellátott My T-Systems-felület és -szolgáltatás egységesítése óriási előrelépés, az idén ez volt a legnagyobb fejlesztés a T-Systemsnél, hogy az a lehető legegyszerűbb formában, egyetlen jelszóval elérhetően kerüljön az ügyfél elé. „Magyarországon ilyen szintű szolgáltatást csak vállalatunk tud nyújtani” – hangoztatta az osztályvezető. Piackutatást végeztek az ügyfeleiknél, és ezek alapján alakították ki a My T-Systems felületét.
A kkv-k a legszenzitívebbek a mobilflottaköltségekre, a Telemátrix szolgáltatással olcsón és hatékonyan tudják kontrollálni egy vállalati adminisztrátoron keresztül is a kiadásokat. Külön beállítható a hívásszokások alapján, hogy a cégnél a pénzügyes, a saleses vagy az ügyfélszolgálatos csoport milyen kimenő és bejövő hívásokat indíthat és fogadhat, mit engedélyezzenek, melyik körzetet hívják kedvezményesen. Kiépíthető egy jogosultságkezelő rendszer is, meghatározhatják, ki milyen beállításokat módosíthat a SIM kártyákon. „A kkv-szektorban van a legkevesebb munkaerő az adminisztrációra, így a szolgáltatás ezen a terhen is könnyít” – mondta Horovitz Krisztián.
Ügynöki hálózatoknál a teljes cégcsoporton belül kedvezményes tarifákkal hívhatják egymást az alkalmazottak, de a kimenő telefonokat úgy korlátozhatják, hogy csak egymást vagy a kereskedelmi partnereket tudják elérni.
Ügynöki hálózatoknál a teljes cégcsoporton belül kedvezményes tarifákkal hívhatják egymást az alkalmazottak, de a kimenő telefonokat úgy korlátozhatják, hogy csak egymást vagy a kereskedelmi partnereket tudják elérni. Beállítás havi díjért A Telemátrix szolgáltatásban most már egy minimális – SIM kártyánként pár száz forintos – havi díjért bármennyi beállítás elvégezhető. Korábban minden egyes beállítás külön pénzbe került.
A kkv-knak átlagosan 15-20 SIM kártyából áll a mobilflottájuk, így igen csekély fix díjért cserébe óriási összegeket spórolhatnak meg a bármikor és bármennyiszer elvégezhető beállításokkal.-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.