Cégvilág

A színes termékekkel hasított a Tesco

A harmadik negyedévben a brit áruházlánc a minőségi termékeknek köszönhetően növelte árbevételét.

A november 27-vel végződő negyedévben a Tesco legalább egy éve üzemelő brit áruházai 1,5 százalékot erősítettek, nem számítva az üzemanyag kereskedelmet.

A Tesco, amely értékesítésének mintegy kétharmadát a hazai piacnak köszönheti, kiszélesítette a színes, valamint a szezonális termékek palettáját és jelentősen emelte klubkártya kedvezményeit. A Bloomberg emlékeztet arra, hogy az élelmiszeráruházak jelenleg rekord nagyságú árkedvezményeket nyújtanak a szigetországban, mivel a brit egyre kevesebbet költenek a kormányzati megszorítócsomag elfogadása előtt.

Terry Leahy vezérigazgató elégedett a cég lendületével az értékesítések és a piaci részesedés tekintetében is. Nemzetközi szinten a több mint egy éve üzemelő üzletek értékesítései 4,1 százalékkal emelkedtek, a növekedést az ázsiai régió vezette. A cég a múlt hónapban közölte, hogy a következő öt év alatt négyszeresére, 4 milliárd fontra emeli a kínai árbevételét az üzletek számának növelésével, valamint az új szektorokba, például a ruházati ágazatba történő terjeszkedéssel.

negyedév árbevétel klubkártya értékesítés brit Tesco
Kapcsolódó cikkek