BUX 43,662.95
-1.10%
BUMIX 3,808.63
+0.43%
CETOP20 1,884.01
+0.01%
OTP 9,358
-1.70%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
-0.29%
0.00%
ZWACK 17,500
+1.16%
0.00%
ANY 1,565
-0.95%
RABA 1,120
+1.82%
0.00%
+0.78%
0.00%
+1.43%
-1.17%
-6.53%
+0.90%
0.00%
+0.43%
OTT1 149.2
0.00%
0.00%
MOL 2,886
-2.30%
+0.39%
ALTEO 2,950
+3.51%
0.00%
+0.22%
0.00%
-5.08%
+0.80%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+0.17%
0.00%
0.00%
SunDell 45,600
-0.44%
+0.51%
+0.43%
-1.21%
-2.86%
+1.93%
+0.92%
GOPD 12,400
0.00%
OXOTH 3,500
0.00%
0.00%
NAP 1,190
0.00%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Már hivatalos: Íme, az új, győri Audi - Fotók

Most már biztos, hogy Győrben fog készülni az Audi legfrissebb modellje, az A3 Sedan.

A modell a genfi autószalon első sajtónapján debütált kedd reggel, és Rupert Stadler, az Audi AG igazgatótanácsának elnöke a bemutatón bejelentette: "Ezzel a középkategóriás limuzinnal biztosítjuk a hamarosan megépülő magyarországi járműgyárunk kihasználtságát."

A Világgazdaság Online értesülései szerint a múlt héten kezdődött meg a tereprendezés azon a 200 hektáros győri telephelyen, ahol a 350 ezer négyzetméteres üzemcsarnok épül. Mivel a csarnok egy komplett autógyárnak ad otthont, a több mint 900 millió eurós beruházás révén présüzemet, karosszériagyártó üzemet, fényezőt és szereldét egyaránt létesítenek. Az évi 125 ezer gépkocsi kibocsátásra képes új autógyár 2013 második negyedévétől négy Audi modellt fog gyártani, ezek egyike lesz az A3 Sedan. 

Az Audi Hungaria Motor Kft. a Volkswagen konszern vezető motorgyártója , ahol sportmodelleket is összeszereltek, és közülük a TT családot kizárólag Győrben készítik a világpiac számára.

Ami az autó-összeszerelést illeti, tizenkét évvel a járműgyártás megkezdése után, novemberben legördült a sorról az 500 ezredik sportkocsi, és december eleje óta már négy modell készül Győrben, miután a TT Coupé, TT Roadster és A3 Cabriolet mellett megkezdődött az RS3 Sportback összeszerelése is.

A győri Audi a múlt évben mintegy 20 százalékkal növelte motortermelését és autógyártását, s tavaly 16 új motortípus sorozatgyártását kezdte meg. Így a 2009-es 1,384 millió motor és 32 410 autó után körülbelül 1,6 millió motor és 37 ezer sportkocsi hagyta el a szerelőszalagokat.

Emellett a 400 fős létszámbővítés eredményeképpen – 17 éves fennállása során első alkalommal – 6000 fölé emelkedett az Audi Hungaria alkalmazottainak száma. Az újonnan fölvettek között 70 mérnök mellett volt 57 olyan alkalmazott is, aki a cég saját szakmunkásképzőjében végzett.

 

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek