Az év 19. hetének legnézettebb magyar csatornája az RTL Klub volt (20,9 százalék), kevéssel maradt le a TV2 (19,6 százalék), az MTV pedig 9,1 százalékon állt, a három nagy tévé ezzel el is vitte az összes tévéző felét. Érezhető volt, hogy a kellemes, meleg májusi estéken kevesebben választották a televíziót, mert a korábbi kétmilliós adatok után az Barátok Köztnek elég volt 1,69 millió néző, hogy a lista élére kerüljön. A Csillag születik is több százezer követőt veszített, de tartja helyét az élbolyban, Alekosz műsora is viszonylag jól rajtolt. A Nagy Duett épphogy lemaradt a tízes listáról, pedig a 35 százalékos közönségaránya nagyon jó a TV2 esetében. A hétvége egyik tévés csúcspontja az Eurovíziós Dalverseny volt, 1,048 millió magyar tévéző drukkolt Wolf Katinak. A 7-8 százalékos átlagokat hozó MTV ezzel ugyan nem került fel a tízes listára, de igen jó eredményt ért el, az épp tévé előtt ülők 30 százaléka ezt a zenés műsort figyelte.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.