A Puma értékesítési rekordot ért el a második negyedévben, profitja azonban elmaradt az elemzői várakozásoktól. A sportruhákat és felszereléseket gyártó német vállalat a második negyedévben 673,5 millió euróért értékesítette termékeit, ez 9,4 százalékkal több a bázisidőszaki bevételnél. Üzleti eredménye 53,6 millió euróról 55,4 millióra nőtt. A nyeresége is emelkedett – 34 millió euróról 37,6 millióra –, ám ennél jóval többet vártak az elemzők. A társaság az év egészére hárommilliárd euró körüli értékesítési árbevétellel számol, üzleti eredményének szerény növekedése mellett. n VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.