Európa vezető játékgyártója, a dán (billundi székhelyű) Lego árbevétele 25 százalékkal, nettó nyeresége 32 százalékkal – 7,36, illetve 1,48 milliárd koronára – nőtt az idei első fél évben, amit részben a sikeres választékbővítésnek tulajdonít. A családi tulajdonú társaság ezzel teret nyert a globális játékpiacot uraló két amerikai versenytársával (Mattel, Hasbro) szemben, amelyek csak 11, illetve 12 százalékos forgalomnövekedést jeleztek a tágyidőszakban. A Magyarországon is gyártó csoport piaci részesedése 7 százalékra bővült a 2010 egészében elért 5,9 százalékról. Bloomberg, VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.