Gerhard J. Hierath közel 40 év Beiersdorfnál eltöltött év után nyugdíjba vonul. A szakember 1972-ben kezdett a NIVEA és az Eucerin termékek gyártójánál dolgozni, majd 1991-ben ő alapította Magyarországon a Beiersdorf Kft.-t, melyet ügyvezető igazgatóként vezetett. Nevéhez fűződik a Magyar Márkaszövetség megalapítása is.
Gerhard J. Hierathot Thomas Lichtblau követi az ügyvezető igazgatói pozícióban. A 39 éves osztrák szakember a bécsi egyetemen közgazdasági és üzleti szakon végezte tanulmányait. Pályájának kezdetén a Mautner Markhof A. G. élelmiszeripari vállalatnál töltött el éveket, ahol hazai és nemzetközi márka menedzsmenttel foglalkozott. Ezt követően 2001-ben került a Beiersdorfhoz, ahol Key Account Managerként, majd a közép-kelet európai régióért felelős kereskedelmi koordinátorként tevékenykedett. 2007-től kereskedelmi igazgatóként folytatta pályáját, ahol a kereskedelmi marketing osztályért, a kategória-menedzsmentért, a Key Account menedzsmentért és a területi képviselői csapatért felelt Ausztriában és a közép-kelet európai régióban.
A Beiersdorf Magyarország életében még egy változás történt, 2011 júniusától Bartha Ferenc a marketing igazgatói feladatok ellátása mellett a széles körben terjesztett piaci márkák kereskedelmi portfóliójáért is felel.